Re: Drukarka i fotografie

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Sat 27 Dec 2008 - 12:03:08 MET

> witam,
> chciałbym kupić nową drukarkę atramentową. Rodzina nalega, aby dało się na
> niej drukować (przyzwoicie wyglądające) zdjęcia. Mój znajomy ma drukarkę
> Canon PIXMA, która drukuje z rozdzielczością 9600 x 2400 dpi i wiem, że
> zdjęcia z niej na papierze fotograficznym wychodzą bardzo ładnie.
> Ja myślałem o drukarce HP, np. PhotoSmart D7460. Ta drukarka jest ok.
> półtora-dwa razy droższa od Canona (np. PIXMA IP4600) oferującego
> rozdzielczość 9600 x 2400, a potrafi drukować tylko w rozdzielczości 4800
> x 1200 dpi.

Nie potrafi. A poza tym przyznaj ze nie wiesz co to znaczy ;)

> Dlatego bardzo proszę o odpowiedź na pytania:
> x) czy rozdzielczość 4800 x 1200 dpi wystarczy do drukowania zdjęć w
> przyzwoitej jakości? Jeśli tak, to po co rozdzielczość 9600 x 2400?

Do drukowania _swietnych_ zdjec wystarczy drukarka 720x720dpi.

> x) czy warto w ogóle drukować zdjęcia w domu, czy lepiej odpuścić sobie i
> kupić 'zwykłą' drukarkę, np. z serii HP DeskJet?
> x) czy lepiej kupić drukarkę z 'technologią termiczną' druku?

Jest jestes "atechniczny" to IMO warto.
Drukarki termiczne sa odporniejsze na bledy osblugi -
nie ma atramentow wiec nie ma co zasychac. Jakosc zdjec
jest juz naprawde dobra.

Swietnej jakosci duuuze powiekszenia z plikow cyfrowych i slajdow!
Druk, naklejanie na pianke, foliowanie, oprawa w ramy.
Przygotowywanie wystaw fotografii. Szczegoly www.skanowanie.com.pl