Re: "Wyprodukowany dla Polski"

Autor: zho <biuro_at_playfish.com>
Data: Fri 26 Dec 2008 - 11:10:57 MET

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:gj29r9$mda$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Sytuacja się nie poprawiła - po prostu producenci wiedząc, że są bezkarni
> stali się bardziej bezczelni. W tym kraju nikt za nic nie odpowiada, to
> już tym bardziej naklejka nie będzie nikogo obchodzić.

Mialem w lapkach kilka takich Toshib, poza tym ze trzeba bylo sobie zrobic
na dzien dobry wlasny dysk odzyskiwania (czasem 2) z systemem operacyjnym
(de facto obraz aktualnego systemu) zadnych nieprawidlowosci nie zauwazylem.
No moze poza jeszcze jedna naklejka Made in China. Z tego co pamietam
Toshiba nie jest chinska firma. :(
W tej chwili sam uzywam Toshiby do ktorej prawdopodobnie zabraklo naklejek
za to producent dolaczyl dysk z systemem na razie tez zachowuje sie
poprawnie. Nie rozkrecalem bo gwarancja. Jednakowoz po zainstalowaniu
dodatkowej pamieci nadal dziala i nie przegrzewa sie.

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl