Re: LAPTOP 2300-2800zł

Autor: dooh <dooh_at_[wirtualnapolska>
Data: Fri 26 Dec 2008 - 11:00:17 MET

Dnia Mon, 22 Dec 2008 20:24:47 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Bzdura. Na nowym sprzęcie działa lepiej niż XP.

Ja mam inne doświadczenia: firmowy komputer, mocny zestaw do cada z 4
rdzeniami , 8GB ramu i dedykowaną grafiką w porówananiu XP 64bit / Vista
64bit wyrażnie widać róznice, coraz to nowsze zwisy czy przymulenia na
viscie nawet w okrojonym w fajerwerki wyglądzie.

Przetestowane na 4 stanowiskach z identyczną konfiguracją.