Re: Podlaczenie monitora po DVI lub D-Sub. Czy na D-Sub strace cos na jakosci obrazu?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Dec 2008 - 23:18:02 MET

Rafal M wrote:
> A teraz przy HD problemow jak kiedys z NTSC/PAL juz nie ma?

Nie, system nie stanowi problemu.

> Jest jakas lista tych gier z blokadami regionalnymi?

Pytaj na pl.rec.gry.konsole. Z pewnoscia jest cos takiego. Niekompletna
lista znajduje sie na play-asia (nie wiem gdzie dokladnie - poszukaj),
stosowna informacja jest tam tez przy danej grze.
Blokada dotyczy jedynie wybranych gier na X360 - w przypadku PS3 region
nie ma znaczenia.

> BTW bo widze ze siedzisz w temacie - nie ma problemu z rynkiem
> uzywanych gier? W sensie na Live moze ktos pozniej zarejestrowac drugi
> raz gre?

Oczywiscie, z tego co wiem wszystkie egzemplarze danej gry sa identyczne
(nie sa np. numerowane).

k,