Re: padniety dell ?

Autor: CeZ__134 <Nuniez__23_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Dec 2008 - 14:01:35 MET

> Laptop był sprowadzony z zagranicy, czy kupiony w polskim
> przedstawicielstwie ?
>
> Jeśli sprowadzony to czeka Cię International Tag Transfer, jeśli nie to
> podajesz service tag na infolini i mówisz gdzie mają przyjechać ;-)

kupilem od firmy :)tzn od goscia z allegro ktory sprzedaje dell-e:) mam
pisemna gwarancje,ale to tylko sklepowa gwarancja..a ze akurat trafilem w
pechowy ,swiateczny okres to nie ma jak sie z gosciem zdzwonic:(..
w suporcie dela konsultant powiedzial mi ze mojego modelu nie ma w bazie
danych ,stad lipa ze sprowadzeniem technika na miejsce ...