Re: padniety dell ?

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Wed 24 Dec 2008 - 13:58:40 MET

Dnia Wed, 24 Dec 2008 13:54:21 +0100, CeZ__134 na pl.comp.pecet napisał(a):

> gwarancje mam ale sklepowa ... nie wiem jak to bedzie rozwiazane-musze sie
> porozumiec po swietach ze sprzedawca od ktorego kupilem laptopa:)

Laptop był sprowadzony z zagranicy, czy kupiony w polskim
przedstawicielstwie ?

Jeśli sprowadzony to czeka Cię International Tag Transfer, jeśli nie to
podajesz service tag na infolini i mówisz gdzie mają przyjechać ;-)

"Nie czynię bowiem dobra, którego chcę, ale czynię to zło, którego nie
chcę. (św. Paweł)"