Re: brak kabla USB w nowej drukarce

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Wed 24 Dec 2008 - 02:11:30 MET

> sie nie zgodze, moja ostatnio nabyta plazma lg miala poza zasilajacym
> d-sub, hdmi i euro, baterie do pilota i kawalek szmatki ;)

Ja swego czasu kupiłem od ruskich na bazarze wyciskacz do czosnku,
oprócz rzeczonego wyciskacza był woreczek foliowy, instrukcija pa
obsłużiwani, spis zawartości opakowania, gwarancja jakości oraz: UWAGA,
UWAGA - dwa rysunki techniczne maszynowe formatu A3 takie jak trzeba z
obramowaniem, tabliczką, wymiarowaniem i chyba wszystkim co potrzeba do
uruchomienia produkcji tych wyciskaczy :)