Re: Niedroga drukarka - jaka?

Autor: ***Einstein*** <einstein_2003_at_@o2.pl>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 08:11:31 MET

Dawno dawno temu klient zakupił sobie lexmarka (nie pamiętam modelu), wtedy
o xp jeszcze nikt nie słyszał, zadowolony udał się do domu w celu
uruchomienia drukarki. Jednak po krótkim czasie stweirdził, że cos jest z
nią nie tak, bo nie działa. Przywióżl zatem swój komputer (jakis celtuś -
najwazniejsz 64Mb ram) razem z drukarką do firmy. Moje pierwsze podejrzenie
coś z systemem, po instalacji windy instaluję drukarkę i klops. W momecie
wysłania wydruku wszysko idzie w kosmos. Wziąłem do ręki pudełko od drukarki
i czytam: min 64 Mb ram (ok tyle jest w kompie), ale czytam dalej że
wolnych (dlatego zaleca się 128 Mb). Po dołożeniu pamięci drukarka po prostu
ożyła.
Wracając do tematu najmniej kapryśne były laserówki, szukaj czegoś z
LPT.

Pozdrawiam