Re: Niedroga drukarka - jaka?

Autor: Szymon Machel <smachel_at_OUTinteria.pl>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 23:15:26 MET

> Weź używaną HP 4000 lub 4050. Razem z tonerem na 6k lub 10k kartek
> powinieneś zmieścić się w 300 zł. Nic tańszego w eksploatacji i mniej
> awaryjnego w tej cenie nie znajdziesz.
> --

Drukarkę w podobnej cenie, nową to kupi.
Jakiś laserowy Szajsung (sam używam i działa już dwa lata),
czy też HP. Probelm w tym, że za nowy toner zapłaci w okolicy 200zł.
Tonery dostarczane razem z drukarkami są raczej mało zasobne
w czarny proszek :-(
Ale ten pełny starczy na długo. I laserówka wyjdzie dużo taniej
niż atrament.
Z tuszy i tonerów zastępczych już się wyleczyłem (to ku przestrodze).

Szymon