Re: NEC 3540A a p³yty DVD DL

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 01:36:12 MET

jerzu pisze:

> Ja ju¿ dawno przesta³em kupowaæ p³yty Vakoss czy Omega albo inne
> badziewie tego typu. Rekord zawodno¶ci pobi³y u mnie p³yty CD-R Think
> Xtra - na 10 szt. 10 posz³o do kosza.

Trzeba by³o dobr± nagrywarkê kupiæ :)
Do nagrañ o przewidywanej u¿yteczno¶ci od godziny do miesi±ca u¿ywam
najtañszego ch³amu z hipermarketu a odpad mam mo¿e z 1% (LG1463B)
niektóre z tych tanich p³yt toleruj± tylko jedn± prêdko¶æ zapisu,
zazwyczaj jest to 8x. No i oczywi¶cie pozostawiam wolne ostatnie 5%
powierzchni bo tam jest strefa ryzyka.