Re: LAPTOP 2300-2800z?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 00:17:26 MET

Dnia 2008-12-22 22:18, Użytkownik Piotrek napisał:

> linuksiarz zawsze sobie dopowie tak zeby bylo na jego ?
> Asus sprzedawal notebooki z linuxem, to racja.
>
> ale po pierwsze to byl margines tego co trafialo na rynek, o wiele wiecej
> notebookow bylo bez systemu czyli na jedno wychodzi bo nei placilo sie za
> system i mozna bylo instalowac linuksa bez zalu ze sie zaplacilo za system
> MS
> po drugie ta obnizka cen XP zbiegla sie troche z wyjsciem na rynek Visty :)
> po trzecie tak niewielka sprzedaz w zaden sposob nie mogla zmusisc MS do
> [...]

Sam siebie linuksiarzem bym nie nazwał. Pisząc o Asusie miałem na myśli
jego EEE który na początku sprzedawany był tylko z linuxem.
Wersje z XP trafiły do sprzedaży dopiero kiedy mikrosoft zgodził się
na cenę proponowana przez Asusa.
A żeby było śmieszniej to na dzień dzisiejszy podobno najlepiej
sprzedają się wersje tego komputerka bez linuxa i bez dysku SSD.
:-)

Pozdrawiam