Re: Pamimecm DDR

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 21 Dec 2008 - 17:55:33 MET

Użytkownik <w_m2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:c4d5fed4-5fe8-4d43-8956-cafdaae861b5@a26g2000prf.googlegroups.com...
On 20 Gru, 00:47, "Grzegorz Nowak" <a...@me.com> wrote:

> [...]

Pamieci PC3200 nawet 3-3-3-8, dla trybu 133 (266) mają w SPD wpisane z
reguły 2-2-2-5. Niżej juz ciężko zejść.

> Chyba przyspieszal wiatraczek ;)

To była pierwsza płyta Asrocka dla SocketA. Ale miała regulację FSB co 1MHz.
A jak procesor z FSB 100 był zdolny do pracy z FSB 133 bez zmiany vcore i
mnożnika, to szło overclockować nawet bez podnoszenia zegarów PCI/AGP.

> Tutam miał całkowitą rację ( ja mam jakiś inny, skrócony manual, ten
> widze pierwszy raz. Widziałem manual.pdf do tej płyty, ale pomyślałem,
> że skoro mam w wersji papierowej, to po co będę sobie głowę zawracał
> pdf-em. Okazuje sie, że jest sporo rozszerzony od papierowego
> oryginału !?)Tak, jest info, dot. max. zastosowania RAM (PC
> 3200=400Hz).

Akurat Asrock w swoich "książeczkach" daje znacznie mniej informacji niż w w
manualu w wersji elektronicznej.