Re: Pamimecm DDR

Autor: <w_m2_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Dec 2008 - 09:45:11 MET

On 20 Gru, 00:47, "Grzegorz Nowak" <a...@me.com> wrote:

> Chyba przyspieszal wiatraczek ;)
>
> --
> pozdr

Tutam miał całkowitą rację ( ja mam jakiś inny, skrócony manual, ten
widze pierwszy raz. Widziałem manual.pdf do tej płyty, ale pomyślałem,
że skoro mam w wersji papierowej, to po co będę sobie głowę zawracał
pdf-em. Okazuje sie, że jest sporo rozszerzony od papierowego
oryginału !?)Tak, jest info, dot. max. zastosowania RAM (PC
3200=400Hz).
Bardzo dziękuję Wam wszystkim za pomoc. Ja na tej grupie jestem
zupełnie newbie, i cieszę się, ze tu jestem:))

pzdr