Re: Pobór mocy - teoria vs praktyka

Autor: muzzy4 <muzzy4_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Dec 2008 - 03:20:56 MET

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <ask@me.com> napisał w wiadomości
news:gik3t1$sp8$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>>> 1x400
>>> 1x500 5400
>

> Zwykly komputer, spokojnie poleci na wyliczonych 400 wattach.

No tak wlasnie mi sie wydawało. I nie chodziło tu o obawy że nie
pójdzie...bo chodzi. I tak jak twierdzisz na pewno mam sporą nadwyżke mocy.
Tylko skąd ten komunikat o niedoborze mocy dla karty graf. Czy traktować to
jako błąd sterowników i, za przeproszeniem olac, czy może powinienem zrobić
jakieś testy czy faktycznie nie obcina mi wydajności karty? Bo szkoda żeby
karta na pół gwizdka pracowała jak zasilacz jest taki że mogły jeszcze trzy
takie obsłużyć i sie nawet nie spocić.

pzdr
Muzzy