Re: brak kabla USB w nowej drukarce

Autor: byrtek <byrtk_at_vp.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 23:14:46 MET

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:gie3lh$d68$1@news.onet.pl...
> Niekoniecznie, bo wymianiając kolejne drukarki możesz uzywać tego
> samego kabla, po coci kolejne nowe?
> A do telewizora to jakiś kabel poza zasilającym dają? Może scart lub
> hdmi??? Bez żartów kolego...

Patrz że też na to nie wpadłem, mam stary kabel LPT jak znalazł będzie!
Tylko kiedyś ktoś kupuje tą pierwszą drukarkę, ale wg Twojej teorii
zawsze ma stary kabel. Kupowałem stacjonarny odtwarzacz DVD z niskiej
półki, za 100zł, w pakiecie było wszystko, łącznie z bateriami do pilota
i kablem euro, więc jak widać da się i w ogóle nie rozumiem polityki nie
dodawania kabla. Do każdego video/dvd dostajesz kabel euro i możesz od
razu używać urządzenia!