Re: Jak z cenami będzie po świętach?

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 11:43:10 MET

Użytkownik "Olek" <olo@usuntodigitalline.eu> napisał w wiadomości
news:gifplr$306$1@news.task.gda.pl...

> ja również w tym siedzę i nie będę nikogo uświadamiał jak wygląda polityka
> polskiego sklepu... ale w skrócie - pomimo wyższych cen ludzie kupują na
> prezent, więc i tak "zejdzie"...
>
> po co Ci przykłady? wystarczy analizować ceny swoich towarów u swoich
> dystrybutorów i u konkurencji... i to jest potrzebne przy prowadzeniu
> takiej działalności...

Czyli nie masz przykładów ...szkoda, czasem warto podeprzeć się takim.

Tak się składa że patrze na to od strony dystrybutora

> zgodze się , że waluta poszła w górę (a raczej osłabił się złoty), ale po
> pierwsze ceny towarów nie tylko od tego zależą, po drugie skoczyły ceny
> towarów które już dawno były na magazynach sklepowych, więc?....

Jakieś przyklady ? owszem jak kupiłes coś 3 miesiące temu a dziś oferujesz
klientowi z 30% narzutem to już twoja sprawa ale nie ejst to zadna reguła.

> ja bym poczekał i kupił po całym szale zakupowym i już....

Wolno ci i zapewne coś taniej będize ale pewności nigdy nie ma czy od razu
po świetach czy w lutym ...no chyba że u siebie trzymasz wysokie ceny bo
chcesz zarobić a wiesz że po świetach zejdziesz z cen.

> PS. miło , że oceniasz kogoś kogo nie znasz tekstem "bo skąd miałbyś
> wiedzieć" - jak zwykle wszystkowiedzących cwaniaków na tej grupie nie
> brakuje...

wybacz ale sam generalizujesz i bez przykladów twierdzisz że coś ma miejsce,
jak się do tego ma to p.s. ?