HP 550 problem z......

Autor: LANIA <maremar_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 11:37:16 MET

Witam

Odkąd kupiłem sobie lapka HP 550 borykam sie z problemem, na początku był to
niebieski ekran i reset kompa w podglądzie zdarzen SYSTEM ERROR. Kategoria
102, Identyfikator zdażenie 1003, Kod błędu 000000ea, parametr 1 857a1020,
parametr 2 85752a48, parametr 3 856cec28, parametr 4 00000001, nazwa pliku
faultrep.dll.

Po formacie, Sterownik ekranu igxprd32 przestał pracowac... hmm czy to tylko
wina sterów czy to uszkodzenie fizyczne karty lub pamięci, (pamieć
skanowałem memtestem wszystko raczej OK). Używam tylko sterowników
dostępnych do mojego lapka ze strony HP. Nie długo chyba sie poddam i co
serwis? Jak oni to sprawdzą? Nie ma żadnej reguły w jakiej w jakiej błąd sie
ujawnia, szukałem w googlach ale tam nie znalazłem rozwiązania, były
problemy ale przy oglądaniu filmów przy grach, U mnie to jest normalna praca
systenu, programy GG, Skype, Mozilla, Outlook, Avast.

Może ktoś z Was miał taki problem, Może ktoś bedzie potrafił mi pomóc.

z gory dziekuje poadr LANIA