Maksymalna moc na gniazdach went. w MOBO

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 23:19:06 MET

Mam pytanie jaka może być maksymalna moc w gniazdkach płyty
głównej do podłączania wentylatorów? Chodzi mi o to czy płyta się
nie sfajczy jak podłączę wentylator z 4 diodami LED.
Jeszcze jest kwestia jakie jest maks. i min. napięcie (w
zależności od ustawień w programie speedfan - czyli przy 0% i
100%) - ale to sobie mogę zmierzyć. Wentylator o którym mowa jest
zasilany z 12V molex i ma te 4 diody podłączone wewnętrznie na
3V.
Płyta główna Asus P5E, speedfan pokazuje że sterowanie wiatrakami
jest przez układ "Winbond W83627DHG".

Pozdrawiam,
Marek