Re: Ustawienie monitora lcd + tv (różne rozdzielczości)

Autor: Tomasz Fabiszewski <tomfab_at_aster.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 22:54:09 MET

Użytkownik "piotreq" <WYTNIJ.TOenso81@gmail.com> napisał w wiadomości
news:gibn7q$b08$1@news.dialog.net.pl...
> Witam,
> pomóżcie bo zaraz wywalę kompa za okno ;)
> Coś mam namieszane w ustawieniach nvidii (GeForce FX 5200 i sterowniki
> ForceWare 93.71). Niedawno kupiłem monitor NEC 1990fxp (nawiasem mówiąc
> jestem niezadowolony) i chciałbym móc znów oglądać filmy na tv. Monitor
> mam podłączony przez dvi, ustawioną rozdzielczość natywną 1280x1024.
> Problem w tym, że teraz nie mogę nic wyświetlić na tv w trybie "klon", bo
> tam też ustawia się ta sama rozdzielczość. Gdzie można zmienić
> rozdzielczość dla tv tak, żeby zachować dotychczasową na monitorze?
> [...]

Jedna rzecz tryb klon daje dokladnie to samo na dwóch monitorach Może też to
dać na monitorze lub tv.
Proponuję użyć trybu rozszerzonego pulpitu wtedy bedziesz mógł mieć różne
rozdzielczości na róznych ekranach.

Chyba, że twój problem dotyczy tego ( pod spodem opisałem )

Zmień kartę graficzną, która domyslnie ma dvi jako pierwsze wyjście.

Na takich archaicznych grafikach jak Twoja karta ( szczególnie gforce - ati
miały to juz dobrze zrobione od czasu 9600-9800pro ). Dsub jest pierwszy, a
drugi ramdac jest łączony dvi + tvout.
I nic dziwnego, że jak używasz dvi to tvout wyświetla to samo sterowany jest
z tego samego układu.
Kup jakiegoś taniego radeona x1650 albo gf 6100-8400, tylko żeby karta miała
dwa dvi.

Jezeli nie chcesz kupić sobie współczesnej karty zostają Ci tylko dwa
wyjścia:
 1. Podłącz tego nec'a analogiem i dalej się ciesz się z tvout ( wiem obraz
będzie fatalny )
 2. Pracuj na DVI, a jak będzie trzeba zmieniaj kable.

Pozdrawiam