Re: Jaki zasilacz UPS

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 19:56:36 MET

W dniu 18-12-2008 19:38, doom3 pisze:

> Podsumowujac... w teorii bardzo ladnie wychodzi VA=WAT z tym sie zgadzam...
> w praktyce, niekoniecznie, poniewaz na rynku praktycznie brak takich
> urzadzen dostepnych dla "normalnego" uzytkownika w normalnych cenach.
> Dla mnie APC zawsze bedzie wyznacznikiem jakosci... poprostu APC=UPS i to
> jest jak najbardziej poprawna teoria sprawdzona w praktyce ;)

Dopytaj ich jeszcze jakiej obciążenie zasilaczem bez PFC (czyli z
PF<0.6) ten ich "700VA" wytrzyma (bo w takim razie już nie 450, a
~270W), w jakich warunkach te 700VA jest w stanie wytworzyć (przecież
nazwa nie może być wzięta tak całkiem z sufitu, więc w jakichś pewnie
powinien?). I jeszcze jedno: czy słyszeli o polskiej ustawie o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, która pod niezgodność z
umową (a zatem żądanie wymiany na wolny od wad) pozwala podciągnąć nie
tylko coś tak oczywistego jak wprowadzające w błąd oznaczenie ("700VA"),
ale nawet wprowadzające w błąd obiecanki występujące w reklamie...