Re: Jaki zasilacz UPS

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 10:44:06 MET

Użytkownik "Andreios" <blekitna.stal@gmail.com> napisał w wiadomości
news:gid5d1$6fu$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Niestety, nie mam możliwości pożyczenia. Póki co, podłączyłem kompa pod
> inne gniazdko i trzeci dzień jest dobrze, ale nie jestem pewny czy dalej
> będzie dobrze.
> Jeżeli by były spadki napięcia czy przepięcia, to chyba nie ma znaczenia
> pod które gniazdko podłączam kompa? W całym domu w każdym gniazdku może
> wtedy dojść do przepięcia?

zalezy jak masz to obwodowo w domu zrobione, przykladowo, jezeli podlaczsz
kompa w jeden obwod roznych gniazdek w roznych pokojach, gdzie pod ten sam
obwod masz podlaczona np: kuchenke mikrofalowa + pralke + inne mocne
urzadzenia, to wtedy taki komputer bez ups'a moze sie zawieszac... moga byc
znaczoce zaklocenia sieciowe i spadki pradu.

--
doom3