Re: urządzenie wielofunkcyjne kolorowe za rozsądna cenę...

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 09:24:37 MET

> Do pracy wykorzystuje monochromatyczną laserówke: jest tania w
> eksploatacji.
> Jako że zepsuł mi sie skaner,zaczyanm myśleć o zakupie jakijś
> skanero-drukarki atramentowej. Ci wybrać ? Potrzebuję od czasu do czasu
> wydrukować jakiś kolorowy folder/kalendarz itp, zdjęcie dziecku. Cały
> pozostały "ruch" będzie obsługiwać laserówka. Dobrze byłoby jednak, gdyby
> ta atramentówka droga w eksploatacji nie była, no i żeby tusze nie
> zasychały....
> Co kupić ? Wiem, że najczęściej tanie w eskploatacji = drogie w zakupie i
> [...]
Jeśli nie będziesz drukował dużo, to lepszym wyborem będzie HP 4480, głowica
w tuszu, więc w razie problemów wymianiasz tylko tusz, a przy zakupie tuszy
350/351 XL (ok 90 zł) o wydajności 1000cz-b/500k (5% pokrycia) jest w miare
ekonomiczna.
Brother jest ok o ile drukuje się regularnie i duzo, wtedy można jechać na
zamiennikach i jest tanio.
S.