Re: Drukarka Gestetner SPC 220N - opinie? zamienniki tonera?

Autor: Tomasz Minkiewicz <tommink_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 12:11:27 MET

On Tue, 16 Dec 2008 22:46:52 +0100
"Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> wrote:

> Z wyglądu to bracia bliźniacy wręcz...

Bo NRG Group robi drukarki, kseromaszyny i inny taki sprzęt pod
przynajmniej trzema markami - http://www.nrg-group.com/ .

Ale na symbole trzeba uważać. Zdarzyło mi się kiedyś ściągnąć sterownik
przeznaczony formalnie dla Nashuateca XYZ123 w celu zastosowania w
Gestnetnerze XYZ123 i długo bluzgać, gdy mi coś nie chciało działać.
Okazało się, że dla zmylenia przeciwnika odpowiednikiem Gestetnera
XYZ123 jest Nashuatec ABC987. :)

PS. Swoją drogą bardzo dobry sprzęt robią. Przynajmniej taki sprzed
paru lat, bo z nowym nie mam do czynienia. Ale tamte były nie do
zdarcia.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>