Re: Jaki zasilacz UPS

Autor: Andreios <blekitna.stal_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 12:03:53 MET

Najpierw miałem zasilacz Gigabyte Odin GT 550W problem też występował
bardzo nieregularnie, czasami raz dziennie, czasami co kilka dni.
Myślałem że to wina zasiłki, więc wymieniłem na be quiet Dark Power 650W
i problem nie zniknął. Dodam, że restarty następują w czasie spoczynku
(tylko przeglądarka internetowa) jak również w czasie grania. Czasami
komputer całkowicie się wyłączy i wtedy muszę chwilę odczekać i ponownie
wyłączyć i załączyć zasilanie na zasilaczu.
Napięcia są ok (mierzone miernikiem), temperatury też (w idle nie
przekracza 30 stopni), obudowa bardzo dobrze wentylowana. Więc problem
może wynikać z sieci, dlatego pytam się o ups'a.

--
LCD L227WT LG > Obudowa Cooler Master Cosmos S > PSU be quiet! 650W >
AM2+ Gigabyte GA-MA770-DS3 > Athlon 64 X2 6000 > 4x 1Gb Kingston DDR2