Drukarka Gestetner SPC 220N - opinie? zamienniki tonera?

Autor: <pmolski_at_ant.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 17:54:26 MET

Witam,
Mam mozliwosc kupic taka drukarke za niewielkie pieniadze. Szukalem w
sieci cen tonera/zamiennikow tonera - ale nie udalo mi sie ich
znalezc. Moze ktos poratuje informacja o tym modelu? Wady? Zalety?
Koloru prawie nie potrzebuje, ale nie bede narzekal ;) Bedzie sluzyla
przede wszystkim do druku cz-b po 250-350 stron za jednym zamachem
(ksiazki, dtp, itp).
Wiem, zwykly HP5 pewnie bylby tanszy - ale nie w tym przypadku - tu
bedzie okazyjna cena.

pozdr
Piotr