Re: komuter - konfiguracja

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 12:19:37 MET

Użytkownik "rysiu z klanu" <rysiuzklanu@vp.pl> napisał w wiadomości
news:gi7vr9$a22$1@news.onet.pl...
> Dziękuję za odpowiedzi
>
> Chodzi o to, że to nie jest komputer dla mnie i sie nie znam na tym.
> Komputer dla siostrzenicy.
> Proszę napisać cz nadaje się do grafiki procesor dwurdzeniowy czy musi być
> czterordzeniowy.

Do grafiki nadaje się każdy procesor, nie ma porcesorów nie nadających się
jedyne co je różni to wydajność. Pytanie jest następujące, co siostrzenica
robi ? bo może się okazać że jedynym ważnym elementem będzie dla niej
wieksza ilośc ramu i np dwa dyski (dla bezpieczeństwa danych). Karta grafiki
jest mało ważna, monitor ? znowu pytanie co robi.

wg mnie max koszt to 1300-1500 zł