Re: komuter - konfiguracja

Autor: rysiu z klanu <rysiuzklanu_at_vp.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 11:28:16 MET

Dziękuję za odpowiedzi

Chodzi o to, że to nie jest komputer dla mnie i sie nie znam na tym.
Komputer dla siostrzenicy.
Proszę napisać cz nadaje się do grafiki procesor dwurdzeniowy czy musi być
czterordzeniowy.
Różnica w cenie znaczna.
Ten sam sprzedawca polecił mi jeszcze inny zestaw - z monitorem. Opsany jest
jako komputer dla graczy ale podobno też się nadaje.
http://allegro.pl/item503156340_dla_graczy_monitor_6000_2gb_9800gt_hdd_prezent.html

Monitora nie biore pod uwagę bo dla grafiki się nie nadaje ale mogę go sobie
zabrać (wyjdzie mi podobno tanio)

Dziękuję za odpowiedź