Re: Scythe Quiet Drive opinie czy Cooltek Disk Silencer ...

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 10:58:18 MET

> Pacjent: dysk SATA2 model WD-3200AAKS
> obudowa: Chieftec z serii Mesh
> obecne miejsce montażu: zatoka 3,5''
> choroba: CHOLERNE CHROBOTANIE - w tej obudowie PRAWIE nie do zniesienia
> W temacie wątku podałem 2 SKRAJNE PROPOZYCJE (POMIJAM ceny)
> 1. Scythe Quiet Drive - co WY na to ? czy rzeczywiście skutecznie wygłusza
> hdd ? bo czytałem różne opinie

Dyski twarde powodują 3 różne rodzaje hałasu. Z moich doświadczeń wynika, że na
chrobotanie głowic, a także na niskotonowe wibracje (ale nie na stały
wysokotonowy szum/pisk talerzy) lepszy będzie taki Zalman:
http://zenfist.pl/zalman-zm2hc2-chlodzenie-dysku-p-633.html
A przy okazji - chłodzi skuteczniej niż Scythe Quiet Drive.

Pozdrawiam,

latet