Subiekt 4 + Windows 2000 + HP PSC 1510 i brak polskich znaków na wydrukach

Autor: Buster <radob_at_w1pos.p.lodz.pl>
Data: Mon 15 Dec 2008 - 21:58:07 MET

Witam.
Szanowna społeczności grupy pl.comp.pecet pomóżcie, bo już nie wiem
gdzie i czego szukać. Konfiguracja i problem jak w temacie. Grzebałem po
necie, szukałem próbowałem i nic. Nadal na wydrukach sieczka. Próbowałem
już DOSprn. I też nici. Drukarka nie drgneła nawet. Jak to całe
ustrojstwo skonfigurować, żeby były polskie znaki na wydrukach?? Jak to
ugryźć??? Pomoże ktoś??

--
Pozdrowienia
Radek Dobrowolski