Re: obudowa chieftec - głośne dyski

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 22:43:34 MET

Dnia Sun, 14 Dec 2008 15:04:40 +0100, GLaF napisał(a):

> Patent nazywa się "guma z majtek", tutaj masz linka do postu:
> http://www.tinyurl.pl?GErRAiUY
> w nim są linki z całą masą zdjęć jak można zamontować dysk na miękko.
>
> Jakie masz dyski?

Seagate 250, 500 GB
WD 250 GB

Ten pierwszy osiągnął dziś rekord wg SMART - grzeje się do 57 st.C więc to
o wiele za wiele i dosłownie w tej chwilii mam zamiar wziąść młotek i
rozwalić obudowę przez te buczenia - nie jednostajne ale jakby sinusoidą
szły :)

Kiedyś miałem zwykłą obudowę i wykleiłem ją matami (czarna guma), ale
zaczęła mi śmierdzieć więc w obecnej budzie (Chiectec LBX) nie mam zamiaru
dawać tyh mat, również dlatego, że sama obudowa jest ciężka jak piorun i
nie przenosi tyle drgań co te aluminiówki.

Właśnie oglądam te zdjęcia i ciekawie wyglądają te gumy z wek, ale widać
też że dyski nie leżą idealnie płasko. Dla mnie to rozwiązanie odpada.
Pomyślę jeszcze nad rozmontowaniem napędu CD/DVD a dokładnie o tej blaszce
:)

Po długim czasie mogę stwierdzić że te obudowy Chiefteca LBX są do kitu -
całe miejsce zajęte przez tą blachę do mocowania poprzecznego dysków na
sankach Chiefteca który to mechanizm oczywiście nie sprawdza się i ni jak
można to zdemontować :(

Btw, widział ktoś może jakiś przedni panel z wiatrakiem ? Chodzi mi o taki
montowany z przodu w obudowie 5,25 na przykład o wielkości 3x 5,25 a za nim
byłby niskoobrotowy wentylator. Chłodzenie też mój wróg :)