Re: Chipset K8T800 Pro - jakie dyski SATA II testowaliście?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 22:30:46 MET

Użytkownik "=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
wiadomości news:gi3t9o$gv1$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Jak wiadomo, K8T800 Pro obsługuje tylko SATA-150, nie obsługuje SATA-300
> (znanego jako SATA2 czy tam SATA-II). Dyski SATA II powinny mieć zworki do
> forsowania trybu SATA I.

Zworki lub odpowiedni util (Hitachi i chyba niektóre Samsungi) do
przełączania tego w samym dysku.

> Chipset K8T800 Pro mimo użycia tej zworki potrafi nie rozpoznać dysków
> SATA II.

Zdaje sie czasem wykrywał dysk nawet nie prząłączony w SATA-II (oczywiście
chodził wtedy w trybie "150")

> Czy ktoś z was ma taką płytę (najlepiej MSI K8T Neo2, bo taką mam :)) i
> uruchomił na niej któryś z dostępnych na rynku dysków twardych 1TB?
> Najlepiej WD lub Samsung.

Napisz do supportu MSI lub WD czy Samsunga (albo luknij na własne forum
dyskusyjne MSI dla userów ich produktów)