[OT] Re: Samsung i polityka sprzedaży

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Sat 13 Dec 2008 - 11:20:24 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> A ja przestrzegam przed tępym kupowaniem dowolnego urządzenia
> bez wcześniejszego sprawdzenia, czy ma sterowniki do systemu
> operacyjnego, którego się używa.
> Szczególnie, gdy używa się takiego 10-letniego zabytku jak
> Windows 98.

A ja muszę coś dodać od siebie, odwrotnie jakby.
Mam stary skaner, Mikroteka - ScanMaker 3800.
Staroć, jakość taka sobie, ale skanuje - po co wyrzucac i wymieniać, skoro
jest wystarczający :)
Problemy zaczęły się, gdy przeszedłęm z Win200Pro na Vistę 64-bitową.
Na stronie producenta wyraźnie stało, że nie będzie wsparcia do tego
systemu... Jakoś przeżyłem, ale skaner pozostał i co się okazuje? Ano
wyszedł sterownik (co ciekawsze działa nie ostatni, a konkretny, doszedłem
do tego czytając różne fora) i skaner zaczął działać pod Vistą. Jak ktoś
będzie potrzebował info - która wersja, to podam później, teraz jestem poza
domkiem ;)
Tak więc od przejścia na Vistę pozostał jeden - coraz mniej istotny problem.

--
Pozdrawiam,
Kerry