Re: Samsung i polityka sprzedaży

Autor: Damian Skrycki <skrycki_at_gazeta.pl>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 10:49:39 MET

Radosław Sokół pisze:

> A ja przestrzegam przed tępym kupowaniem dowolnego urządzenia
> bez wcześniejszego sprawdzenia, czy ma sterowniki do systemu
> operacyjnego, którego się używa.
>
> Szczególnie, gdy używa się takiego 10-letniego zabytku jak
> Windows 98.

Czy tępe kupowanie to czytanie oficjalnej dokumentacji producenta, w
której jest wyraźnie napisane że dany system jest wspierany ?? Miałem
już taki przypadek że w dokumentacji dostarczonej z drukarką piszą ze
system jest wspierany, a na płycie ze sterownikami i na stronie
sterowników brak. Dodatkowo drukarka nie potrafiła drukować spod
ZUS-owskiego Płatnika.