Re: Monitor Hyunday stereo - ktoś oglądał?

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Sat 13 Dec 2008 - 10:46:25 MET

> Po kolei:
> - nie interesują mnie gry, lecz obrazy (zdjęcia) i filmy stereo
> - poszukuję głównie opinii kogoś kto używał innych technik, w tym
> okularów LCD (jeśli można to w uprzednio wymienionych zastosowaniach)
> i mógłby porównać wady i zalety, z opisow wynika widoczność "pasków"
> a spodziewaną zaletą moze być np. brak problemu z jasnością (monitor
> CRT nie ma zazwyczaj za dużo a okulary LCD sporo pożerają) zaś
> niewiadomą jest dla mnie np. zachowanie przy dużym kontraście (dla
> okularów LCD dość podłe)
> [...]

kiedyś miałem monitor CRT hyundaya spierdzilił się 1 miesiąc po gwarancji
tak że 3 serwisy nie podjeły się naprawy jako nieopłacalnej, jeden się
zdecydował przy czym monitor wracał do niego kilka-kilkanaście razy przez
najbliższe kilka miesięcy aż w końcu też daliśmy se spokój, od tego czasu
stwierdziłem niech hyunday produkuje lepiej samochody bo monitora od nich
więcej nie kupię