Monitor Hyunday stereo - ktoś oglądał?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Sat 13 Dec 2008 - 00:33:11 MET

  Witam.
  Mam pytanie - czy ktoś oglądał toto:
http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/22_Hyundai_W220S_monitor_3D/pelny,id,60599/
...w realu, w szczególności "na spokojnie"?

  Po kolei:
- nie interesują mnie gry, lecz obrazy (zdjęcia) i filmy stereo
- poszukuję głównie opinii kogoś kto używał innych technik, w tym
   okularów LCD (jeśli można to w uprzednio wymienionych zastosowaniach)
   i mógłby porównać wady i zalety, z opisow wynika widoczność "pasków"
   a spodziewaną zaletą moze być np. brak problemu z jasnością (monitor
   CRT nie ma zazwyczaj za dużo a okulary LCD sporo pożerają) zaś
   niewiadomą jest dla mnie np. zachowanie przy dużym kontraście (dla
   okularów LCD dość podłe)
- z uwag o "dedykowanych sterownikach" można przypuszczać, ze toto NIE
   działa z żadną ustandaryzowaną i wspieraną technologią, np. nie ma
   podstaw do zakładania że monitor "umie" odtworzyć obraz przesyłany
   metodą przełączania pól (tak jak robią to "w standardzie ELSA"
   drivery NVidii).
    Czy mi się dobrze wydaje?
- na grupie technologicznie "pasującej", czyli foto.cyfrowa, nikt się
   nie przyznał do spotkania z tym sprzętem. No to pytam tu :)

pozdrowienia, Gotfryd