Re: HP i polityka reklamacji

Autor: Uncle Pete <pkozar_at_acn.waw.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 22:17:31 MET
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <4942d4ee$1@news.home.net.pl>

maniek wrote:
> mam pytanko troche w temacie ponizej - co sadzicie o sposobie
> serwisowania i przyjmowania monitorow, laptopow hp ... macie
> jakies obserwacje dotyczace ich infolinii ? przyznam, ze brakuje
> mi troche mozliwosci odwiezienia sprzetu - nie kazdy lubi czekac
> na kuriera (ktory nie raz potrafi pojawic sie po nadspodziewanie
> dlugim czasie od zlozenia reklamacji). Potem jak juz przyjma to
> wydaje sie, ze jest nie najgorzej ale nieraz samo zgloszenie potrafi
> byc problematyczne ...

Jak najbardziej można zawieźć i odebrać osobiście sprzęt, chyba że w
ostatnim roku coś się zmieniło. Nigdy nie miałem problemów z serwisem
HP, wszystko było rzeczowo i szybko. Ale jeden mój znajomy kilka lat
temu miał problem z reklamacją taniej drukarki laserowej.

Piotr
Received on Fri Dec 12 22:20:12 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 12 Dec 2008 - 22:51:05 MET