Re: HP i polityka reklamacji

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Sat 13 Dec 2008 - 13:22:55 MET
Message-ID: <gi09s7$okt$1@mx1.internetia.pl>

Użytkownik "maniek" <maninger@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ghubbb$7pl$1@achot.icm.edu.pl...
> mam pytanko troche w temacie ponizej - co sadzicie o sposobie
> serwisowania i przyjmowania monitorow, laptopow hp ... macie
> jakies obserwacje dotyczace ich infolinii ? przyznam, ze brakuje
> mi troche mozliwosci odwiezienia sprzetu - nie kazdy lubi czekac
> na kuriera (ktory nie raz potrafi pojawic sie po nadspodziewanie
> dlugim czasie od zlozenia reklamacji). Potem jak juz przyjma to
> wydaje sie, ze jest nie najgorzej ale nieraz samo zgloszenie potrafi
> byc problematyczne ...
Jak ci kurier nie pasuje to kup della - serwisant wtedy przyjedzie do ciebie
:)
Received on Sat Dec 13 13:25:04 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Dec 2008 - 13:51:03 MET