Re: HP i polityka reklamacji

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 20:02:11 MET
Message-ID: <ghucfk$bi$1@inews.gazeta.pl>

Użytkownik "maniek" <maninger@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ghubbb$7pl$1@achot.icm.edu.pl...
> mam pytanko troche w temacie ponizej - co sadzicie o sposobie
> serwisowania i przyjmowania monitorow, laptopow hp ... macie
> jakies obserwacje dotyczace ich infolinii ? przyznam, ze brakuje
> mi troche mozliwosci odwiezienia sprzetu - nie kazdy lubi czekac
> na kuriera (ktory nie raz potrafi pojawic sie po nadspodziewanie
> dlugim czasie od zlozenia reklamacji). Potem jak juz przyjma to
> wydaje sie, ze jest nie najgorzej ale nieraz samo zgloszenie potrafi
> byc problematyczne ...

mocno przesadzasz
Received on Fri Dec 12 20:05:12 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 12 Dec 2008 - 20:51:04 MET