Re: Propozycje części pod prosty serwer na Linuxie.

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 08:57:39 MET

arek pisze:

> Jesli faktycznie masz cisnienie, ze to musi byc pecet,
> 'bo tak' (ja tak mialem), to chyba nie ma wiekszego
> sensu szukac czegos specjalnego. Z takim budzetem
> kup cokolwiek i rob czesto backup. Bedzie potrzebny.

Nie koniecznie pecet :) Tylko, że konkretny serwer od np od HPeka to już
większa kwota i narazie nikt na to nie wyłoży pieniędzy. Docelowo i
owszem ale póki co jest ta testowa instalacja dLibry na zwykłym biurowym
pececie (w dodatku na podrzędnych podzespołach). Jest szansa przebudować
w ramach naprawy inny pecet i pytam o naprawdę proste rady - jakie graty
wybrać? Czy temat jest dostatecznie wyjaśniony? :)
Jeśli tak to bardzo uprzejmie proszę o rady związane z wyborem
podzespołów (przecież macie już sprawdzone konfiguracje do domowego
zastosowania i możecie sie podzielić spostrzeżeniami co brać a czego
lepiej nie)? ;) Można prosić o taka pomoc?

Pzdr, OMSON