Re: Propozycje części pod prosty serwer na Linuxie.

Autor: arek <ArkadiuszD_at_gmail.com>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 08:47:01 MET

On 12 Gru, 08:35, OMSON <om...@o-dwa.pl> wrote:
> [...]

Nawet desktopu na dobra sprawe.

> To ma być do pracy, nie prywatnie. Teraz to wszystko stoi na zwykłym
> pececie (P4, płyta Asrock itp) więc cokolwiek za wymienioną kwotę będzie
> dużo lepsze.

Nie, nie bedzie.

Serwer na pececie - przerabialem to. Tak sie nie da.

Nowa kupa od starej kupy rozni sie tylko data produkcji.

Zamienisz obecnie znane problemy na zupelnie nowe, ktore
bedziesz rozwiazywal w nocy.

Jesli faktycznie masz cisnienie, ze to musi byc pecet,
'bo tak' (ja tak mialem), to chyba nie ma wiekszego
sensu szukac czegos specjalnego. Z takim budzetem
kup cokolwiek i rob czesto backup. Bedzie potrzebny.