Re: bios

Autor: TomekM <tomekm_at_wejher.pl>
Data: Thu 11 Dec 2008 - 19:12:10 MET

post nie był skierowany bezpośrednio do ciebie a był kolejną odpowiedzią na
problem terry'ego
z reguly nie chce mi się pisać pod postem, usuwać sybnatur czy poprawnie
cytować
jeśli czytelnik nie wie do czego odnosi się moja odpowiedź może ją sobie
pocztyać niżej a nie wpierw przebijać się przez post napisany przez
poprzednią osobę
a co ma do tego typografia???

ps. co do urodzin to czekaj cierpliwie, może ktoś będzie pamiętał...