Re: Podłączenie SATA 2,5" do płyty ATA/IDE 3,5" ?

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Thu 11 Dec 2008 - 18:53:12 MET

Użytkownik wrote:
> Tyle że dysk ATA 2.5" miałem tylko chwilowo, a "luzem" mam SATA 2.5",
> więc dlatego kombinuję, żeby np połączyć mały dysk 2.5" SATA kablem
> SATA 15-pin oraz 7-pin z przejściówką SATA=>ATA, a tę wpiąć do płyty
> nagrywarki tv.

W takim razie widze tylko mozliwosc drugiej zaproponowanej opcji z mojego
pierwszego posta. Znajdz wlasciwa na allegro. Tylko moze na wszelki wypadek
umow sie ze sprzedawca zeby w razie czego zwrocic. A... i pamietaj ze z
takiej przejsciowki masz tylko dane. Napiecie osobno musisz podac, ale
peweni miales tam osobny kael z mapieciem na wyjscie dysku wiec musisz
najpierw uzyc rozgaleziacza i na jednym z koncow przejsciowke do sata, a na
drugim dac zasilanie tego urzadzenia ktore jest przejsciowka do danych.

--
chemik333