Re: Podłączenie SATA 2,5" do płyty ATA/IDE 3,5" ?

Autor: <pkr_at_a.pl>
Data: Thu 11 Dec 2008 - 17:00:33 MET

chemik333 pisze:
> Heh. To wyjasnienie tez nie bylo potrzebne, bo czlowiek sie pytal o to jak
> podlaczyc do plyty. Jak by chcial chwilowo to zapewne uzylby stwierdzenia do
> "komputera" co by bardziej wskazywalo na epizodycznosc zdazenia i wieksza
> chec przenoszenia dysku. A jako ze "do plyty" to podlaczenie mialo byc to

Witam ponownie,
Skoro nawiązałeś do mojego posta inicjującego ten wątek, to sprecyzuję:
chodzi o płytę nagrywarki stacjonarnej z dyskiem ATA/IDE 3.5".
Test ATA 2.5" => 3.5" wykonałem bez błędów i mam łatwą możliwość przeno-
szenia nagranych filmów oraz mniejsze grzanie się urządzenia.

Tyle że dysk ATA 2.5" miałem tylko chwilowo, a "luzem" mam SATA 2.5",
więc dlatego kombinuję, żeby np połączyć mały dysk 2.5" SATA kablem
SATA 15-pin oraz 7-pin z przejściówką SATA=>ATA, a tę wpiąć do płyty
nagrywarki tv.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam, Piotr.