Re: Lekko OT - karta dźwiękowa - kupiłem! :)

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Thu 11 Dec 2008 - 13:51:48 MET

On 12/11/2008 12:27 PM, grafi wrote:

> Audio Console? Przecież ona to zwykle pierdnięcie windowsowego okienka z
> zakładkami. Demonizujesz... I ile razy dziennie/tygodniowo/miesiecznie
> odpalasz taka konfiguracje?

Nie demonizuję, widzę, że jak przełączam zakładkę, to mi się przerysowuje okienko. A przełączanie między trybami potrafi
trwać i 10s, zależnie od humoru aplikacji. Co ciekawe, zostało to w znacznym stopniu popsute w najnowszej wersji softu,
bo wcześniej po 2-3 sekundach zazwyczaj było po problemie. [*]

t.

[*] Nie mówiąc już o tym, że teraz często *wogóle* nie mogę przełączyć trybu, bo aplikacja twierdzi, że urządzenie audio
jest w użyciu i pomaga tylko reset.