Karta z kontrolerem IDE

Autor: rageti <prosna_invest_at_op.pl>
Data: Thu 11 Dec 2008 - 13:46:07 MET

Witam !
Większość owczesnych mobo ma jedno złącze IDE 9 czyli jeden kanał IDE, do
któregpo można podłączyć 2 urządzenia.
i byłoby nieźle gdyby nie to, że te urządzenia to dysk WD oraz nagrywarka -
PRACUJĄCE w innhytch trybach DMA.

Z tego co wiem, prędkość w praktyce spadnie do prędkości nagrwayrki CD/DVD -
CZY MAM RACJĘ ?

Poza tym mam jeszcze jedną nagrywarkę IDE, wykorzystuję obydwie, więc nie
widzę innej możliwości JAK ZASTOSOWANIE ODDZIELNEJ karty wpinanej w płytę
główną.

MOJE PYTANIE dotyczy głownie tej karty - musi być niezawodna - zero
jakichkolwiek problemów problemów - powinna mić co najmniej 2 kanały na
IDE - możliwość podpięcia 4 urządzeń.

W zestawie pracuje ponadto dysk SATA2 na którym jest SYSTEM.

Pozdrawiam Rageti ...