Re: palm MIO A702 i Wifi

Autor: e-wrobel <wrobel_at_e-wrobel.com>
Data: Wed 10 Dec 2008 - 22:39:22 MET

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości
news:ghp99g$dha$2@news.interia.pl...
> e-wrobel pisze:
> A702 i za cholere nie chce połączyć się z siecią wifi. Sieci są
> ja miałem podobny problem, z innym urządzeniem. minęły 4 godziny zanim sie
> kapnąłem w którym miejscu odblokowywuje sie firewall na routerze.

Dzięki za info, ale... na tym urządzeniu (wifi) działa laptop więc łącze
jest sprawne, konfiguracja sieci wygląda nastepująco:

modem -> cisco pix -> edimax access point -> laptop/palmtop kwestia jest
taka, że palm nie może się połączyć z access-pointem, tzn teraz nawet mi się
udało, ale radość nie trwała długo. Połaczenie jest bardzo nie stabilne.
Zastanawiam się czy to może jakiś bug firmware (szukałem na necie, ale
cisza) czy może sprzętowo coś padnięte i lepiej go reklamować?

Pozdrawiam,