Re: Zmiana płyty głównej - błąd Windows

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Tue 09 Dec 2008 - 23:34:10 MET

On 9 Gru, 14:05, korod...@gmail.com wrote:

> WIndows się pewnie nauczył, jest tylko wg mnie jakiś problem z sata.
> Kiedyś na IDE nie było z tym żadnego problemu. Choć zmiana płyty z
> takiej pod AMD na taką pod Intela czasem kończyła się reinstalacją :)
> BTW domyślam się (bo nie znam się na Linuxie), że tamże można
> wymieniać wszystko dowolnie, w zasadzie w locie ;-P (no conajwyżej
> trzeba dać tryb uśpienia).

no, wymiana jakiegokolwiek sprzetu 'w locie' podczas gdy system jest
uspiony najczesciej konczy sie padem (obojetnie jakiego systemu).
natomiast wymiana plyty glownej/karty graficznej/karty sieciowej-
najczesciej nie jest przyczyna duzych klopotow /no, chyba ze
uzyszkodnik tak sobie przerobi kernela i initrd ze bedzie dostosowany
do konkretnego, posiadanego sprzetu *i nie do czegokolwiek innego* -
no, ale to juz bedzie wina uzyszkodnika, moze on zawsze zostac przy
dystrybucyjnym jajku ;p/. po wymianie karty graficznej trzeba, rzecz
jasna, przeinstalowac stery do niej /no, chyba ze sie caly czas na
konsoli jedzie ;p/