Re: Zmiana płyty głównej - błąd Windows

Autor: <korodajm_at_gmail.com>
Data: Tue 09 Dec 2008 - 15:05:56 MET

> to Windows (tm) sie jeszcze 'nie nauczyl' bezproblemowego startowania
> po zmianie plyty glownej :?- Ukryj cytowany tekst -

WIndows się pewnie nauczył, jest tylko wg mnie jakiś problem z sata.
Kiedyś na IDE nie było z tym żadnego problemu. Choć zmiana płyty z
takiej pod AMD na taką pod Intela czasem kończyła się reinstalacją :)
BTW domyślam się (bo nie znam się na Linuxie), że tamże można
wymieniać wszystko dowolnie, w zasadzie w locie ;-P (no conajwyżej
trzeba dać tryb uśpienia).