Re: Czy warto rozbudować ?

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sun 07 Dec 2008 - 18:16:27 MET

On 7 Gru, 16:30, Rylen <rylenS...@man.pl> wrote:
> Dostałem (darmo) taki zestawik:
> Płyta Gigabyte GA-M61S ME-S2
> Procek AMD Athlon(tm)64x2 Dual Core 4800+
> RAM 512 (tylko)
> Grafika jest wewnętrzna.
> Karta muzyczna zewnętrzna ze "średniej" półki.
> W zasadzie wszystko chodzi.
> Co muszę do niego dokupić aby można było
> jakieś filmiki rodzinne  na nim złożyć ?
> Oraz sporo zdjęć.
> Ten komputer co mam obecnie to filmik renderuje 6-7 godzin
> System będzie XP, innego nie zamierzam instalować.
> Do filmów mam Pinacle Studio 9
> Gry mnie nie interesują.
> [...]

jak sadze to jest twoja plyta
http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-m61sme-s2_2x.html

doloz do niej lepszego procka (najlepiej 4rdzeniowego- o ile program,
ktorego uzywasz, 'obsluguje' 4ry rdzenie). rowniez troche wiecej ramu
by nie zaszkodzilo (chociazby dodatkowee 512mega; chociaz i wiecej by
nie bolalo)
co do systemu na osobnym dysku- wiesz... to nie jest konieczne-
chociaz zalezy to od ich predkosci. osobiscie polecam samsungi
spinpoin f1 - sa szybsze niz raptory, o roznicy w cenie i w cena/
pojemnosc juz nie wspomne...

pozdrawiam