Re: Jak rozebrać klawiaturę Logitecha ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 16:27:16 MET

Radek D wrote:

> Wiecie może jak rozebrać klawiaturę Logitecha
> Deluxe 250 ? Została zalana sokiem i nie za bardzo działa.
>
> Odkręciłem wszystkie śrubki (nawet te pod gumowymi podkładkami)
> ale coś nadal trzyma po bokach. Jak to rozebrać (niekoniecznie
> brutal-force) ?

Ja co jakiś czas myje swoje klawiatury w nastepujacy sposob:
1. wykrecam wszystki srubki, jest ich cala masa zwykle
2. owieram klawiature (czasem sa plastikowe zatrzaski) i normalnie myje
prysznicem + szczotka, nie wyjmuje klawiszy - nie ma takiej potrzeby
3. strzepuje wodę, susze doladnie dmuchajac suszarka albo kolo kaloryfera
4. skrecam do kupy

Robilem tak z kilkoma klawiaturami Logitecha i dzialaja po tym zabiegu
wyśmienicie.

--
pozdrawiam
      Mikołaj